به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

نخستین جشنواره کتابخوانی «ارباب امانت» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره استانی کتاب و کتابخوانی با رویکرد علم و هنر تحت عنوان «ارباب امانت» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی کتاب و کتابخوانی با رویکرد علم و هنر اظهار داشت: این جشنواره با عنوان ارباب امانت با محوریت اخلاق اداری در نهج البلاغه ویژه کارکنان دولت اجرا می شود.

 
وی افزود: علاقمندان پس از مطالعه کتاب ارباب امانت بر اساس محتوای کتاب، می‌توانند آثار علمی و هنری خود را در قالب‌های تعیین شده برای این جشنواره ارسال کنند.
 
حسینی کوهستانی عنوان کرد: مقاله، شعر، داستان کوتاه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه و مستند، پاورپوینت، کلیپ، طراحی پوستر و بنر، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی (استیکر، گیف و …) و خاطره از قالب‌های تعیین شده برای این جشنواره است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را ۱۵ اسفندماه سال جاری اعلام کرد و افزود: کارکنان دولت می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار پاکنژاد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یا پست الکترونیکی akhlagh@tebyanyazd.ir ارسال کنند.
 
حسینی کوهستانی همچنین یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل الکترونیکی کتاب، به پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه کنند.
 
وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره بیان کرد: به ۴۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه لوحی از سوی استاندار یزد اهدا خواهد شد.
 
حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: این جشنواره از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری یزد و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد برگزار می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..