در جلسه مشترک هلال احمر و اورژانس استان یزد:

ضرورت تعامل هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات به مردم / همکاری در بحث تجهیزات پزشکی و برگزاری دوره های آموزشی ATLS، PHTLS

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاونین خود دربازدید از مرکز اورژانس استان با رییس مرکز اورژانس به گفتگو پرداخت.

به گزارش یزدی نیوز روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلسه مشترک سازمان اورژانس یزد و هلال احمر استان با هدف هماهنگی بین بخشی و باحضور مدیر عامل هلال احمر و معاون امداد و نجات و معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان و رئیس سازمان اورژانس و معاونین محترم فنی و عملیات و اجرایی در دفتر رئیس سازمان اورژانس یزد برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با قدردانی از همکاری اورژانس با این جمعیت، بیان کرد: فعالیت‌ها و وظایف نیروهای امدادی هلال احمر در حوادث جاده‌ای معطوف بر امداد و نجات و رهاسازی مصدومان در تصادفات است که در نهایت اورژانس با تحویل این مصدومان آنها را به بیمارستان انتقال می‌دهد.

در این جلسه دکتر حرازی زاده از همکاری در حیطه پژوهشی ، تجهیزات پزشکی و همچنین برگزاری دوره های  آموزشی ATLS، PHTLS ، احیا و فیکسیشن، اعلام آمادگی کرد.

دکتر دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد بیان کرد : جذب نیروهای داوطلب و آموزش و سازماندهی آنها در راستای ماموریت های عام المنفعه و بشردوستانه، هنر بزرگ جمعیت هلال احمر است.

وی عنوان داشت : اگر آموزش های امدادی به صورت خوشه ای باشد و فراگیران نیز مطالب دریافتی خود از مربیان را به دیگر هنرجویان بیاموزند، گستره و اثرگذاری آموزش ها بیشتر خواهد بود.

در پایان از واحدهای MCMC ، تریاژ تلفنی و دیسپچ و آمبولانس CBRNE بازدید بعمل آمد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..