۴۰ ویژه‌برنامه اصناف یزد در ۴۰ سالگی انقلاب؛ از توزیع سبد کالا تا تهیه جهیزیه برای نوعروسان

مسئول بسیج اصناف یزد از طراحی 40 ویژه‌برنامه در کمیته اصناف ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «علی اصغر سلمانی» در نشست خبری مشترک  هیات مدیره اتاق اصناف و مسئولان بسیج اصناف و نمایندگان سازمان صمت یزد، افزود: عمده ویژه‌برنامه‌های کمیته اصناف یزد در دهه فجر امسال با محوریت محرومیت‌‌زدایی و خدمات‌رسانی به عموم جامعه به ویژه اقشار بی‌بضاعت طراحی شده است.

 
وی با اشاره به برنامه‌های هفته استقبال از دهه فجر از پنجم تا یازدهم بهمن‌ماه که بیشتر در قالب فضاسازی و تبلیغات محیطی با همکاری اصناف انجام می‌شود، از مهمترین برنامه‌های این ایام را تهیه و توزیع سبد کالا بین خانواده‌های بی‌بضاعت ذکر کرد و گفت: خوشبختانه اصناف یزد همانند چهار دهه گذشته که همواره حامی انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند، در این برنامه نیز مشارکت قابل توجهی داشته‌اند به نحوی که پیش‌بینی می‌شود تا چهار هزار سبد کالا به همین منظور تهیه و توزیع شود.
 
سلمانی از تهیه ۴۰ سری جهیزیه برا نوعروسان بی‌بضاعت توسط اصناف نیز خبر داد و دیدار نمایندگان اصناف با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزاری همایش رهروان فاطمی، مراسم تکریم سادات و برگزاری اجلاس اصناف را از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال خواند.
 
وی عطرافشانی قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ه) و انقلاب و برگزاری دومین یادواره شهدای حمل و نقل در کشور با عنوان «دربست تا بهشت» را نیز از دیگر این برنامه‌های کمیته اصناف کارگروه اقتصادی ستاد دهه فجر عنوان کرد.
 
سلمانی برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی منتخب، برگزاری کلاس‌های فقه بازار با محوریت چهل‌ سالگی انقلاب، حضور گشترده در آیین نماز آدینه و همچنین راهپیایی عظیم ۲۲ بهمن و نیز برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی این روز را هم از جمله این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.
 
در این نشست «محمد مهدی باغستانی»، «سید حسن ضیائی» و «علیرضا حسنی» رییس و نواب اتاق اصناف و همچنین «علی افشارپور» معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز سخنانی ایراد کردند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..