یخبندان تا آخر هفته در یزد ادامه دارد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد برای روزهای آینده آسمانی صاف پیش بینی کرد و گفت: با وجود افزایش جزئی دما، فردا دوم بهمن سرما و یخبندان همچنان ادامه دارد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا شیرغلامی»  با اشاره به این که برای روزهای آتی موج بارشی نداریم، اظهار کرد: آسمان استان همانند غالب نقاط کشور صاف پیش بینی می‌شود .

 
وی با بیان این که براساس نقشه‌های همدیدی هوای استان طی امروز اول بهمن ماه ابری و در سایر روزهای پایانی هفته صاف خواهد بود، افزود: با توجه به این که روز گذشته ۳۰ دی ماه یکی از سردترین شب‌های سال جاری پشت سر گذاشتیم، دمای هوا طی امروز و فردا افزایشی جزئی خواهیم داشت.
 
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به این که سرما و یخبندان تا پنج شنبه چهارم بهمن ماه همچنان در استان تداوم دارد، گفت: دمای یزد در شبانه روز گذشته بین منفی ۳ و ۱۰ درجه در نوسان بود.
 
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود دمای یزد در گرمترین ساعات سه روز آینده به ۱۱،۱۳ و ۱۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات سه شب آینده به صفر، منفی یک و منفی دو برسد .
 
این مسئول در پایان نیر با دمای کمینه منفی ۱۳، گاریز با دمای منفی ۱۲ و سبزدشت را با دمای منفی ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام کرد و گفت: بافق با دمای بیشینه ۱۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه یزد است .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..