نایب رئیس شورای شهر یزد:

وزارت کشور اجازه ندهد حق یزد پایمال شود

نایب رئیس شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه تعلل در تعیین تکلیف حکم شهردار منتخب به ضرر یزد تمام شد، گفت: از وزارت کشور می‌خواهیم بیش از این اجازه ندهد حق یزد پایمال شود.

به گزارش یزدی نیوز مرتضی شایق در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سیره زندگانی آن بانوی بزرگوار را در همه زمینه‌ها در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بگیریم.

 
وی همچنین با گرامیداشت ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک بیان کرد: به طور قطع سبک زندگی مردم در بهره‌مندی از محیط زیستی سالم اثرگذار است.
 
شایق در مورد حکم شهردار منتخب یزد نیز بیان کرد: نظام ما یک نظام دارای دموکراسی است و در چنین شرایطی این انتظار وجود داشت که وزارت کشور نظر خود را در مورد شهردار منتخب سریع‌تر اعلام کند نه اینکه ماه‌ها مردم، شورا و شهرداری را معطل نگاه دارد.
 
وی افزود: مردم یزد از وزیر کشور انتظار دارند که اکنون که هیچ اقدامی در مورد رد یا تایید صلاحیت شهردار منتخب انجام نشده، خود به این جریان ورود کرده و مسئله را تعیین تکلیف کند و اگر دیگران کم‌کاری می‌کنند، خود برای روشن کردن موضوع اقدام کند.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه ما نیز باید پاسخگوی مردم باشیم، عنوان کرد: مردم یک جواب مثبت یا منفی از وزارت کشور می‌خواهند بنابراین زیبنده نیست نزدیک به ۷۰ روز آنها را منتظر و امور شهر را معلق گذاشت.
 
وی خاطرنشان کرد: این تعلل‌ها به ضرر یزد تمام شد و اکنون انتظار داریم با پیگیری مجدانه، اجازه ندهند حق یزد بیش از این زیر پا گذاشته شود.
 
شایق یادآور شد: تعلل وزارت کشور در این زمینه سبب شد تا اعضای شورای شهر به فکر چاره باشند بر این اساس امروز هشت عضو از ۹ عضو حاضر در جلسه شورای شهر، خواستار رسیدگی به این موضوع در شورای حل اختلاف شدند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..