۲۷و۲۸ دی ماه: کارگاه پوستر هنر جوان در یزد

رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه پوستر هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» در این مرکز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به فراخوان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، کارگاه تخصصی پوستر این جشنواره با حضور محمدصابر شیخ‌رضایی و علیرضا حصارکی از طراحان مطرح گرافیک کشور در یزد برگزار خواهد شد.

 
وی، پیشرفت و شکوفایی (در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، هنری، دفاعی، ورزشی و علمی) را موضوع خلق پوستر این جشنواره عنوان کرد و افزود: این کارگاه با حضور جمعی از هنرمندان و طراحان گرافیک استان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷و۲۸ دی از ساعت ۹تا۱۸ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.
 
رئیس حوزه هنری استان دانش افزایی، تقویت مهارت‌های خلاقانه و ارتقای سطح کیفی آثار طراحان گرافیک استان، تولید آثار هنری پرمحتوا، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی استعدادی هنری جوان و حمایت از آنان برای شرکت در جشنواره‌ها را از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.
 
کوچک‌زاده با اشاره به ظرفیت محدود این دوره آموزشی بیان داشت: متقاضیان شرکت در کارگاه می‌توانند برای ثبت نام، هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۱ یا شماره ۰۹۱۳۶۰۷۹۶۲۶تماس بگیرند.
 
حضور در این کارگاه آموزشی ـ تولیدی رایگان است و آثار تولیدی نیز به جشنواره «هنر جوان» ارسال می‌شود.
 
به نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.
 
هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» با هدف گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان، ایجاد زمینه و بستر مناسب فعالیت‎های هنری برای جوانان کشور، بازشناسی ارزش‌های هنر معاصر و هنر اسلامی در فعالیت‌های هنری جوانان کشور و ایجاد شرایط مناسب برای ساماندهی و حمایت از فعالیت‌های هنری جوانان کشور در(۶رشته)هنری با موضوعات مرتبط با جشنواره به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..