رونمایی از کارت اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان

در دهمین همایش آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از کارت اعضای این شورا رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزدهمین همایش آموزشی توجیهی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری، اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات و نهادهای استان در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا علیه السلام یزد برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این شورا، گفت: در تلاش هستیم در کنار مباحث آموزشی و جایگاه بخشیدن به روابط عمومی های استان، در حوزه رفاهی نیز فعالیت‌های بهتر و بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم که در این راستا می‌توان به رونمایی کارت اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در مراسم امروز اشاره کرد و امیدواریم این کارت اعتبار و آبروی جامعه روابط عمومی های استان باشد.
"علی صالحی" ادامه داد: در مرحله اول ثبت نام این کارت، برای ۱۲۰ نفر از اعضا کارت صادر شده است و فراخوان مرحله دوم نیز به زودی با اعلام محدودیت زمانی اعلام می شود تا مدیران و کارشناسانی که موفق به ثبت نام در مرحله اول ‌کارت اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نشده اند بتوانند در این مرحله، مراحل ثبت نام خود را برای دریافت کارت انجام دهند.
وی افزود: پرتال خبری استان با عنوان یزدخبر نیز که با وقفه ‌ای مواجه شده بود مجدداً فعال شده و یکی از ارزیابی های دستگاه های اجرایی استان در حوزه اطلاع‌رسانی، بارگذاری اخبار بر روی این پرتال خواهد بود.
صالحی با اشاره به درپیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شاخص های ارزیابی دستگاه ها و نهادهای استان در دهه فجر از سوی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها به تصویب رسیده ‌است که به زودی به مدیران روابط عمومی های استان ابلاغ می شود.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از میزبانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا(‌ع )، گفت: این بیمارستان از جمله مراکز بهداشتی و درمانی است که توانسته است در شیوه مدیریت، برخورد با مراجعان و بیماران و مردم داری اقدامات و فعالیت های بسیار شایسته ای را انجام دهد و امیدواریم مباحث خیریه استان بیش از پیش بر حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان متمرکز شو‌د.
 
 
بیمارستان حضرت سیدالشهدا(‌ع)، بیمارستان برتر ‌استان در کیفیت خدمات
 
 
مدیرعامل و مسئول فنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا(‌ع) نیز در این نشست‌ با بیان اینکه سنگ بنای این مرکز درمانی خیریه از سوی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) سومین شهید محراب گذاشته شد، بیان کرد: مجموعه سازمان پزشکی خیریه حضرت سیدالشهدا(‌ع) در شهریورماه سال ۱۳۴۹ تشکیل هیئت مدیره داد، در همان سال هم پروژه کلنگ زنی انجام شد و در سال ۶۰ در سه طبقه به بهره برداری رسید.
"مرتضی مناقب" به تشریح موفقیتهای بیمارستان حضرت سیدالشهدا(‌ع) به عنوان مرکز درمانی برتر استان در کیفیت خدمات اشاره کرد و ادامه داد: این بیمارستان اولین مرکز درمانی ‌خصوصی در کسب گواهی درجه یک، رتبه اول اعتباربخشی و بیمارستان برتر در زمینه ترویج زایمان طبیعی می باشد‌.
مناقب در پایان سخنان خود خاطرنشان‌کرد: چشم انداز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا(‌ع) ‌سرآمدی بر سایر مراکز درمانی است و راه اندازی اولین مرکز بازتوانی قلب در مراکز خصوصی و افتتاح اولین کلینیک پستان در استان از جمله فعالیت های در دست اقدام است.
"محمدکاظم وکیل" مدرس این دوره آموزشی نیز درخصوص "مخاطب شناسی" از سرفصل ارتباطات رسانه ای مطالبی را بیان کرد.
گفتنی است مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از "وحید حوران" کارشناس روابط عمومی بهزیستی استان که در بیمارستان ‌حضرت سیدالشهدا(‌ع) بستری بود، ‌عیادت کردند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..