حقوق ۷۰۰۰ بازنشسته یزدی زیر ۲ میلیون تومان است

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری یزد با تاکید بر ضرورت توجه به بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان گفت: حقوق ۷۰۰۰ بازنشسته یزدی زیر ۲ میلیون تومان است.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زارع شاهی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد که با موضوع بررسی بودجه‌ها و وضعیت مرتبط با جامعه کارگری و کارفرمایی استان یزد برگزار شد اظهار داشت: نظر به اینکه وضعیت دریافتی بازنشستگان با توجه به اقلام خوراکی در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بازنشستگانی که حقوقشان زیر دو میلیون تومان بودند شامل همسان‌سازی حقوق شده‌اند و حقوقشان به بالاتر از این میزان رسیده ولی سایر بازنشستگان مشمول این طرح نشده‌اند.
 
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری یزد خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۲۰۰ بازنشسته در استان یزد زیر دو میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند که باید نسبت به آنها توجه بیشتری صورت گیرد.
 
زارع شاهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بالای ۹۰ درصد از بازنشستگان استان یزد حقوق زیر ۳ میلیون تومان دارند به نظر می‌رسد که باید اقدام قابل توجهی در این زمینه داشته باشند.
 
وی بیان کرد: اکثریت این افراد دارای داماد و عروس هستند و این بودجه کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و با توجه به وضعیت گرانی‌ها نمی‌توانند مایحتاج زندگی خود را خریداری کنند.
 
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری یزد افزود: در شرایط فعلی کشور باید بیشتر نسبت به وضعیت بازنشستگان توجه کنیم و زمینه‌ای فراهم شود که بتوانیم در راستای بهبود وضعیت خبرنگاران قدم برداریم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..