رونمایی از دو کتاب با نام شهدا و چادر در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

این دو کتاب به همت انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد به چاپ رسیده است.

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: آئین رونمایی از دو کتاب زندگی نامه ۱۱شهید دانشگاه و کتاب چادر به مناسبت روز ۱۷دی ماه روز کشف حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به اینکه کتاب چادر توسط علی نظری، ابولفضل داوودی و راضیه ابراهیمیان گرداوری شده افزود: کتاب چادر برای اولین بار در حوزه چادر و انواع چادرها و ارزش های چادر در نظام اسلامی رونمایی شد که پیوند شهدا و چادر به عنوان یکی از آثار شهدا و وصیت نامه های شهدا است.
دهقانی اشکذری اظهار داشت: در کتاب شهدا زندگی نامه ۹شهید دانشجو و ۲شهید مدافع حرم است که توسط جمعی از داشجویان بسیجی با مصاحبه از خانواده های شهدا و همرزمان شهدا جمع آوری شد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی واحد یزد گفت: هر دو کتاب چادر و شهدا از انتشارات دانشگاه ازاد اسلامی واحد یزد میاشد و دانشجویان میتوانند با مراجعه به انتشارات دانشگاه یا کتابفروشی های معتبر در دسترس دانشجویان قرار دارد.
ابولفضل داوودی مولف کتاب چادر گفت: کتاب چادر اولین کتاب در حوزه تخصصی چادر باتوجه به اینکه چادر حجاب برتر کشور ایران است با همت دانشکده هنر و معماری و استادان این دانشکده چاپ شد.
وی افزود: در این کتاب بحث طراحی چادر، الگو ودوخت چادر و خواص راحتی چادر و همچنین تاثیرروحی یر انسان چاپ شد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..