تعویض رایگان پلاک های سوخته

رئیس موسسه راهگشا استان:صاحبان خودروهای دارای پلاک سوخته و یا کم رنگ شده هرچه سریعتر به این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوزواحدیان افزود :اصل سند مالکیت وسیله نقلیه صادره از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا،اصل شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار،اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه،مدرک احراز سکونت به همراه یکی از قبوض دارای کدپستی وبیمه نامه و معاینه فنی معتبر از جمله مدارکی است که متقاضیان ارائه خدمات در این مرکز باید به همراه خود داشته باشند.

 
وی  گفت : افرادی که کارت خودروی  آنها مفقود شده می توانند با مراجعه به این مرکز و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
 
رئیس موسسه راهگشا استان همچنین از احداث کارخانه تولید پلاک درآینده ای نزدیک در مرکز استان خبر داد و گفت:در حال حاضر مراجعه کنندگانی که خودروی بی پلاک دارند باید ۴۸ ساعت خودروی خود را در این مرکز پارک کنند تا پلاک آنها از تهران صادر شود.
 
واحدیان باشاره به اینکه همشهریان در هنگام خرید خودرو و موتور سیکلت دقت بیشتری داشته باشند افزود:مردم استان می توانند از طریق کارشناسان این مرکز نسبت به اصالت خودرو اطمینان حاصل کنند.
 
موسسه راهگشا وابسته به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که خدمات مرکز تعویض پلاک و آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی را به مردم ارائه می کند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..