بازدید مدیرعامل هلال احمر استان یزد از شعبه و پایگاه های امدادی شهرستان تفت

مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از شعبه و پابگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستان شهرستان تفت بازدید و با نجاتگران دیدار و گفتگویی داشتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاون امداد و نجات هلال احمر استان از شعبه و انبار امدادی شهرستان تفت بازدید داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن بازدید از شعبه و انبار امدادی شهرستان در جلسه ای اظهار داشت : جمعیت هلال احمر کشورمان محل خدمت به مردم و نیازمندان است و به لطف پروردگار و با تلاش های کلیه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، از جایگاه ویژه ای در  نگاه هموطنانمان برخوردار هستیم.

حرازی زاده گفت : اصل خدمت در هلال احمر، آماده بودن است. یعنی یک آمادگی همیشگی جهت مواجهه و خدمت رسانی مناسبمان در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد. ضروری است تلاش نمائیم تا هر روز خود را بهتر از روز قبل نموده و به خدمتی که ارائه می نماییم افتخار کنیم.

وی تصریح کرد:در هلال احمر  شهرستان تفت نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده ایم. هلال احمر این شهرستان در کنار فعالیت های شعبه خود در سطح شهرستان، با شرایط متفاوتی نسبت به سایر  نقاط استان مواجه است که یکی از اصلی ترین موارد آن، پایگاه امداد و نجات کوهستان می باشد که خدمات مختلف و بسیار خوبی به مردم شهرستان ارائه میشود.

در ادامه جلسه جلیل کهدویی رییس هلال احمر شهرستان تفت ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل استان بیان داشت : ما تلاشمان را نموده ایم تا در شهرستان ،هلال احمر و خدمات هلال احمر را به خوبی معرفی نماییم کماکان چند روز پیش مانور جاده ای در سطح شهرستان با همکاری دیگر دستگاه های امدادی و مدیریت بحران شهرستان برگزار که بازخورد خوبی نیز در شهرستان داشت .

کهدویی  با اعلام اینکه باید بر جذب و نگهداشت بیشتر اعضا تلاش کنیم ، گفت : انشالله با برگزاری دوره های تخصصی بیشتر در سطح شهرستان بتوانیم این روند را ادامه دهیم و امدادگران بیشتری را در سطح شهرستان داشته باشیم.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان در ادامه برخی از مشکلات شعبه را مطرح و خواستار رفع آنان شد که مدیرعامل استان جهت رفع آنان قول مساعد و همکاری داد.

 

بازدید از انبار و پایگاه امداد و نجات کوهستان

مدیرعامل هلال احمر استان در ادامه این بازدید ها به بازدید از انبار و پایگاه امداد جاده ای و نیز به مشکلات و مسائل مربوط به این پایگاه ها و انبار ها پرداخت.

مدیرعامل و معاون امداد و نجات هلال احمر استان در ادامه بازدید خود از شهرستان تفت از پایگاه امداد و نجات کوهستان بازدید و دیداری با نجاتگران حاضر در پایگاه داشتند.

 با حضور در جمع امدادگران و اعضاء جوان جمعیت هلال احمر به پای صحبت‌ها و درخواست‌های آنان نشست.

حرازی زاده این ارتباط نزدیک را ایجاد انگیزه بیشتر و ارتقاء بهره وری و رضایت داوطلبان و پرسنل فعال و خدوم این جمعیت برشمرد که مایه افتخار جمعیت هلال احمر استان یزد است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت نیز گزارشی از اقدامات و مجموعه خدمات پایگاه های امداد و نجات کوهستان این شهرستان را ارائه داد.

بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثرمتوسلیان تفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با حضور در این پایگاه ضمن تشکر از امدادگرانی که هر لحظه و در هر مکان برای خدمت به مردم آماده هستند، پای صحبت های امدادگران مستقر در پایگاه نشست و به گفت‌و‌گو با آن ها پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران با انجام ماموریت های سخت در مواقع ضروری به مردم و نیازمندان خدمت  میکنند که این حضور شما در عرصه های مختلف از جمله بحران و سوانح طبیعی به طور قطع مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است مدیرعامل هلال احمر استان در این بازدید ها با هدیه از زحمات امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..