در دیدار مدیرعامل هلال احمر استان یزد و رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت:

طرح های مشترک دو مجموعه در ارتقاء سلامت جامعه است

مدیرعامل و معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد در دیداری با رییس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت از همکاری با مجموعه هلال احمر تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ مدیرعامل و معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد به همراه رییس شعبه هلال احمر شهرستان با رییس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت دیدار و گفتگو نمود.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همکاری های فیمابین دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر و نقش حیاتی آن در بسیاری از حوادث غیر مترقبه اشاره نمود و تصریح کرد طرح های مشترک دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در جهت ارتقا سلامت جامعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات  و همکاری های مدیر و پرسنل مجموعه بیمارستان شهید بهشتی تفت با هلال احمر عنوان کرد : هلال احمر آمادگی هر گونه مانورهای امدادی و دور میزی و همچنین آموزش های امدادی برای پرسنل و همکاران بیمارستان را دارد و امیدواریم بتوانیم این همکاری ها را بیشتر نماییم و در تحقق سلامت جامعه قدم مثبت و موثری برداریم.

دکتر سید نادر مصطفوی رییس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل هلال احمر استان و هیئت همراه اظهار داشت : از زحمات شما و اعضا داوطلب و امدادگران هلال احمر که برای سلامت مردم و آرامش خاطر مسافرین تلاش میکنید سپاسگزارم و مجموعه بیمارستان هم متقابلا آمادگی هرگونه همکاری های بیشتر می باشد

در ادامه این دیدار مدیران هلال احمر  و بیمارستان شهید بهشتی تفت به بیان نقطه نظرات و راهکارهایی در جهت افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه پرداختند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..