گازرسانی به شهرستان بهاباد با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان انجام گرفت

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه چند روستای شهرستان بهاباد آب ندارند گفت: گازرسانی به شهرستان بهاباد با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان انجام گرفت.

به گزارش یزدی نیوز محمد مهدی خانی زاده بهابادی  در شورای اداری شهرستان بهاباد که با حضور آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد با اشاره به نیازهای شهرستان بهاباد اظهار داشت: خدمات بسیاری طی سال‌های گذشته در شهرستان بهاباد صورت گرفته است.

 
فرماندار شهرستان بهاباد یکی از شاخص ترین فعالیت‌هایی که در جهت رفع مشکلات مردم این شهرستان انجام گرفته را گازرسانی به شهرستان بود گفت: این کار شاخص با همت و همراهی مسئولان استان و مبلغی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان انجام پذیرفت.
 
وی افزود: برای اینکه بتوانیم ضریب نفوذ گاز به شهرستان بهاباد به صد درصد برسد نیاز است که به بخش‌های آسفیج و بخش مرکزی نیز گازرسانی شود.
 
خانی زاده مبلغ مورد نیاز برای گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان بهاباد را ۱۲ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: بخش آسفیج نیز پیمانکارانش مشخص و با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان می‌توانیم گاز این بخش را به طور کامل تامین کنیم.
 
فرماندار شهرستان بهاباد عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئولان استان برای گازرسانی به تمامی بخش‌های بهاباد بر همت خود افزوده‌اند، امید داریم که تا سه ماه آینده بتوانیم به این بخش‌ها نیز گازرسانی کامل را انجام دهیم.
 
وی یکی از اصلی مشکلات شهرستان بهاباد را بیکاری جوانان دانست و تصریح کرد: شهرستان بهاباد با آمار ۱۷.۱ درصد بالاترین نرخ بیکاری را نسبت به سایر بخش‌های دیگر استان دارا است.
 
خانی زاده ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان بهاباد وجود دارد که اگر حمایت‌های لازم صورت گیرد می‌توانیم این معضل شهرستان را به خوبی حل کنیم.
 
فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه جاده دو بانده بافق به بهاباد در حال پیگیری و اجرای طرح هستیم گفت: این طرح به صورت دوطرفه است و روکش اولیه ۳۵ کیلومتر از سمت شهرستان بهاباد تا دهه مبارک فجر پایان می‌یابد و اگر شرایط جوی اجازه فعالیت را به ما داد، می‌توانیم که روکش دوم آن را نیز انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همکاری مسئولان شهرستان بافق بتوانیم این جاده دو بانده را هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.
 
خانی زاده با اشاره به اینکه چند روستای شهرستان بهاباد آب ندارند تصریح کرد: کارهای ابتدایی آن انجام گرفته و اگر حمایتی صورت گیرد روستاهای این شهرستان دارای آب لوله کشی خواهند شد.
 
فرماندار شهرستان بهاباد حل مشکل آب صنایع این شهرستان را خواستار شد و اظهار داشت: الان در صنایع بهاباد در بحث توسعه با مشکل روبه رو هستیم و اشتغال موجود شهرستان را تهدید می‌کند که اگر مشکل آب صنایع حل شود شاهد پایداری اشتغال در یک بخش و امید بخشی برای سایر سرمایه گذاران در جهت فعالیت جدید باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..