ساماندهی قیمت حمل و نقل شن و ماسه

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد: با اجرای طرح ساماندهی قیمت حمل و نقل شن و ماسه از فرار بارنامه‌ای در معادن جلوگیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزرییس اتاق بازرگانی استان در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود مقرر شد برای ساماندهی میزان قیمت حمل و نقل شن و ماسه در استان این موضوع پس از بررسی های کارشناسانه در کمیته ای مجزا نتایج برای اصلاح قیمت حمل و نقل شن و ماسه به کارگروه صنایع، معادن و تجارت استان ارائه شود.

 
قمی افزود: کارگروهی با عضویت اداره کل صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست و منابع طبیعی استان وضعیت جاده های مواصلاتنی معادن را بررسی و نتایج را برای تصمیم گیری به این شورا ارائه خواهد داد.
 
زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ‌استاندار  نیز در این نشست با اشاره به نقش معدن در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور و استان افزود: استان یزد به عنوان اولین استان از نظر تنوع مواد معدنی و دومین استان کشور به لحاظ ذخایر ‌معدنی باید در حوزه معدن پیشگام و پیشرو باشد.
 
طالبی استاندار در این نشست با اشاره به اهمیت تعامل دولت، مردم و بخش خصوصی در توسعه همه جانبه جامعه گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید بیش از پیش تقویت شود.
 
در این نشست همچنین درباره چگونگی استقرار پهنه های معدنی استان بحث و بررسی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..