استاندار یزد:

کلیدواژه اصلی حکمرانی خوب تعامل دولت، بخش خصوصی و مردم است

استاندار یزد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این شورا را تجسم عینی حکمرانی خوب دانست و گفت: کلیدواژه اصلی حکمرانی خوب تعامل دولت، بخش خصوصی و مردم است.

به گزارش یزدی نیوزسی و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد ‌و با حضور "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این شورا در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه اولویت اصلی من برای مدیریت استان ارائه برنامه برای حکمرانی خوب است، بیان کرد: کلیدواژه اصلی حکمرانی خوب تعامل دولت، بخش خصوصی و مردم است و شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت ‌استان دقیقا تجسم عینی این حکمرانی است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: بنابراین به این شورا توجه ویژه‌ای خواهد شد و تقویت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در دستورکار قرار دارد به ویژه آنکه این شورا با کارآمدی و تاثیرگذاری ‌که داشته، توانسته است در رفع مشکلات استان و کشور نقش آفرین باشد.
وی با اشاره به برنامه‌های خوب دولت تدبیر و امید در حوزه شفافیت در بخش صنعت و معدن به ویژه ایجاد "سامانه کاداستر" افزود: البته این طرح، نقایصی به همراه داشته است که باید رفع این نواقص مورد پیگیری قرار گیرد.
طالبی خاطرنشان کرد: ‌لازم است برای بهره‌برداری از منابع و معادن استان استراتژی داشته باشیم و معادنی که میلیون ها سال طول کشیده تا ایجاد شوند در مدت زمان کوتاهی آنها را بهره‌برداری نکنیم و برای نسل های بعدی نیز سرمایه‌ها و ذخیره هایی باقی گذاریم.
استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش ضمن اشاره به توانمندی های معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "علی زینی وند" را یکی از نیروهای بسیار خوبی دانست که به استان یزد آمده و منشأ خیر و اثرات مناسبی در استان بوده است.
طالبی ادامه داد: حضور ایشان و تداوم خدمتشان با اعتمادی که بخش خصوصی و حوزه صنعت و معدن و اقتصاد به ‌معاون اقتصادی استاندار دارد سرمایه ارزشمندی است و امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم کارهای ارزشمندی را برای توسعه استان انجام دهیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..