مدیر کل بهزیستی یزد:

جامعه هدف بهزیستی نیاز به ترحّم و دلسوزی ندارند

مدیر کل بهزیستی استان یزد عنوان کرد: جامعه هدف بهزیستی نیاز به ترحم و دلسوزی ندارند و بسیاری از برنامه‌های بهزیستی به دلیل این نگاه مغفول مانده است .

به گزارش یزدی نیوز دکتر «جلیل عفتی» در نشست با مسئولان و کارشناسان مدیریت عملکرد مناطق ۵ و ۶ بهزیستی کشور با بیان این نکته که شناخت افراد از سازمان بهزیستی یک شناخت سطحی است، اظهار کرد: هنوز نگاه به جامعه هدف یک نگاه ترحّم آمیز، عاطفی و احساسی است در صورتی که جامعه هدف بهزیستی نیاز به این دارند که ما بستری فراهم کنیم تا بتوانند توانمندی‌های خود را بروز دهند . 

 
وی با اشاره  به این که سازمان بهزیستی متأسفانه به انحاء گوناگون در جاهای مختلف و موضوعات مختلف جامعه هدف مورد هجمه واقع می‌شود، گفت: در صورتی که ما می‌دانیم با علم روز می‌توان بستری برای بروز توانمندی‌های جامعه هدف فراهم کرد و در این خصوص قدم‌هایی برداشته شده ولی هنوز این جایگاه ایجاد نشده و هنوز نتوانسته‌ایم شناخت کاملی از سازمان بهزیستی را برای مسئولین جا بیندازیم . 
 
مدیر کل بهزیستی استان در ادامه عنوان کرد: شما باید صدای گویایی باشید در این برهوت، باید واقعاً تلاش کنیم و در این مسیر با اعتقاد راسخ و با تمام ظرفیت قدم برداریم . 
 
وی افزود: ما باور داریم و اکثریت قریب به اتفاق همکاران ما نیز به این نکته پی برده‌اند که برند سازمان بهزیستی، برندی است که بوی خدایی می‌دهد و ما راه نرفته زیاد داریم و امید است با تلاش شما عزیزان در این راه قدم برداریم.
 
وی با اشاره به این که سازمان بهزیستی سازمانی برای بهتر زیستن همه افراد جامعه است، گفت: بهزیستی، سازمانی تخصصی با ۲۲ هزار نیروی انسانی در سطح کشور است که اکثریت قریب به اتفاق آنها توان تخصصی و تعهد بالایی دارند .
 
عفتی با اشاره به بودجه بهزیستی کشور گفت: کل اعتبارات سازمان بهزیستی چهار هزار میلیارد است و این مبلغ گستره وسیعی از خدمات را در برمی‌گیرد و اگر بخش خصوصی نبود ارائه خیلی از خدمات با این بودجه امکان‌پذیر نبود.
 
گفتنی است؛ دوره آموزشی شیوه‌های سنجش اثربخشی برنامه‌‌ها که با حضور «سید حسن موسوی چلک» مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور و مسئولان و کارشناسان مدیریت عملکرد استان‌ها به میزبانی استان یزد طی دو روز برگزار شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..