احداث کارخانه تولید پلاک خودرو در یزد – بزودی

متقاضیان تعویض پلاک لازم است برای دریافت خدمات با به همراه داشتن مدارک لازم در این زمینه اقدام کنند

به گزارش یزدی نیوزرئیس موسسه راهگشای استان یزد بااشاره به خدمات موسسه این گفت:این موسسه وایسته به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که خدمات مرکز تعویض پلاک و آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی را به مردم ارائه می کند.

 
علی بمان واحدیان افزود: متقاضیان  تعویض پلاک لازم است برای دریافت خدمات در این زمینه اصل سند مالکیت وسیله نقلیه صادره از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا،اصل شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار،اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه،مدرک احراز سکونت به همراه یکی از قبوض دارای کدپستی وبیمه نامه و معاینه فنی معتبر به همراه خود داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه تعویض پلاکهای سوخته به صورت رایگان انجام می شودافزود:  خوردوهای دارای پلاک سوخته و یا کم رنگ شده هرچه سریعتر به این مرکز مراجعه کنند.
 
رئیس موسسه راهگشا استان یزد  گفت: افرادی که کارت خوردوی آنها مفقود شده می توانند با مراجعه به این مرکز و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
 
علی بمان واحدیان افزود:افرادی که اصل سند مالکیت یا برگ سبزشان مفقود شده باید در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار این موضوع را درج کنند و در صورت یافت نشدن پس از ۱۰ روز می توانند به این مرکز مراجعه و نسبت به اخذ سند مالکیت المثنی اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: در راستای دسترسی اسان مردم،این مرکز به دستگاه حک شاسی و موتور مجهزشده است.
 
رئیس موسسه راهگشا استان یزد همچنین از احداث کارخانه تولید پلاک درآینده ای نزدیک در مرکز استان خبر داد و گفت:در حال حاضر مراجعه کنندگانی که خوردوی بی پلاک دارند باید ۴۸ ساعت خودروی خود را در این مرکز پارک کنند تا پلاک آنها از تهران صدور شود.
 
واحدیان باا شاره به اینکه در هنگام خرید خودرو و موتور سیکلت دقت بیشتری داشته باشند افزود:مردم استان می توانند از طریق کارشناسان این مرکز نسبت به اصالت خودرو اطمینان کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..