ادای احترام دانش آموزان کلاس اولی به شهدای گمنام

دانش آموزان کلاس اولی همراه با آموزش حرف( ش ) به هشت شهید گمنام ادای احترام کردند.

به گزارش یزدی نیوزمدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت :دانش آموزان کلاس اولی یزد همراه با آموزش حرف (ش)  با حضور در حسینیه دانشگاه آزاد اسلامی یزد به ۸ شهید گمنام آرمیده در این خاک و ۱۱ شهید دانشجوی این دانشگاه  ادای احترام کردند.

 
محمد کاظم وکیل افزود : با هماهنگی انجام شده، خانم اسماعیلی معلم کلاس اول یزد همراه با آموزش حرف  (ش) به  هشت شهید گمنام دانشگاه ادای احترام  و پس از آن دانش آموزان از چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد های هسته ای کشور که در دانشگاه دایر شده بود بازدید کردند .
 
وی افزود:  خانم اسماعیلی معلمی است که دروس آموزشی  خود را به بر اساس روش مهارت محور آموزش  می دهد و برای آموزش حرف (ش) ، از کلمات شهادت، شهامت ،کشور و …استفاده  و آنها را برای ادای احترام به مردانی که با شهامت از کشور خود دفاع کردند و به شهادت رسیدند آشنا و به آنها ادای احترام کرد .
 
وی افزود : همچنین دانش آموزان در ادامه حضور خود در دانشگاه از چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد های هسته ای کشور بازدید و روند شکل‌گیری سوخت هسته ای به شکل زبان کودکانه به این دانش آموزان آموزش داده شد که بسیار مورد توجه دانش آموزان و کارشناسان مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.
 
 این معلم تمام حروف الفبا را محوریت کلمات کلیدی مرتبط با حروف ، آموزش می دهد که از این جمله آن طرح آب بان و الفبای انقلاب است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..