معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

نجات ۳ فرد گرفتارشده در ارتفاعات شیرکوه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سه فرد که در ارتفاعات شیرکوه به علت برف و کولاک شدید گرفتارشده بودند توسط تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت نجات یافتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در ساعات ۷ صبح روز گذشته گزارشی به هلال احمر مبنی به گرفتارشدن سه نفر در ارتفاعات شیرکوه داده شد که بلافاصله ۵ نفر در قالب یک تیم امدادی نجات کوهستان از هلال احمر شهرستان تفت به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : پس از اعزام تیم عملیاتی کوهستان افراد گیرافتاده در ارتفاعات شیرکوه نجات و به محل امن هدایت شدند.

زارع سروی بیان داشت : این عملیات ساعت ۱۶ بعد از ظهر همانروز پایان یافت .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: انتظار داریم کوهنوردان و طبیعت گردان همواره با اطلاعات کامل و طی یک برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات استان و مناطق خوش آب و هوا حرکت کنند و زمان برگشت و مسیر آن نیز طی یک برنامه ریزی مناسب انجام دهند تا شاهد مشکلاتی از این دست و نگرانی خانواده آنها نباشیم.

شماره تلفن ۱۱۲ در اختیار شهروندان

زارع سروی گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم عزیز استان است و هموطنان گرامی نیز در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

بخش نظردهی بسته شده است..