برگزاری جشنواره قصه گویی چله انقلاب در یزد

جشنواره قصه گویی چله انقلاب یکی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  گفت:جشنواره قصه گویی با عنوان چله انقلاب در ایام الله  دهه فجر  برگزار می شود .

سید‌حسین پیغمبری با اشاره به  اینکه ارگان‌های متولی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر همکاری و هم افزایی بسیار خوبی در راستای برگزاری مراسمات دارند اظهار داشت : این همکاری اگر با دقت و با برنامه ریزی صورت گیرد، مراسمات به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.
وی برگزاری جشنواره قصه گویی با عنوان "چله انقلاب " را یکی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره بادبادک‌ها، جشن ۴۰ بهار، برپایی گفتمان‌های دینی در مدارس و همچنین جشنواره بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های ویژه در ایام الله دهه فجر در استان یزد اعلام کرد .
پیغمبری نصب درخت نمادین انقلاب، ساخت ۴۰ کبوتر کاغذی و تلفیق با طرح ادبی، برگزاری جشنواره خاطره گویی و برپایی نمایشگاه دست سازه‌های کودکان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر یزد برشمرد .
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یکی از برنامه‌های شاخص این کانون را معرفی چهره‌های شاخص انقلاب و جنگ تحمیلی است تصریح کرد: رونمایی از کتاب "تویی که می‌نویسی " از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در ایام الله دهه فجر امسال است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..