معاون عمرانی استانداری یزد تاکید کرد:

فراهم سازی زمینه بهره برداری از کنارگذر زارچ- اشکذر تا بهمن ماه سال جاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به همگرایی دستگاه های اجرایی متولی و پیمانکار پروژه در فراهم سازی زمینه تکمیل و بهره برداری از کنارگذر زارچ-اشکذر تا بهمن ماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز نشست هم اندیشی و برنامه ریزی در راستای  اتمام پروژه کنارگذر زارچ-اشکذر به ریاست « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد،نمایندگان دستگاه های اجرایی موثر و پیمانکار این پروژه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: با تکمیل لایه دوم  آسفالت کنارگذر زارچ-اشکذر و  همچنین محدود کردن دسترسی های همسطح به جز دسترسی های دارای مجوز قانونی و عبور عرضی به صورت زیرگذر برای حفظ ایمنی و ساماندهی مسیر فراهم و این محور مورد بهره برداری قرار می گیرد.
«محسن صادقیان» افزود: با توجه به طی شدن زمانی قابل توجه از آغاز این پروژه و ضرورت بهره برداری آن، تابلوهای راهنما و علائم در ابتدای میدان الغدیر و آخر تقاطع سه راهی طبس به صورت کامل نصب شود و  به مرور با توجه به احتیاجات لازم نصب سایر تابلوهای مورد نظر در این مسیر مورد توجه قرار گیرد.
صادقیان بیان کرد: شرکت ساخت و توسعه راه های ایران در رابطه با باند دوم یزد-طبس در این محدوده پیگیری های لازم را انجام دهد تا تردد در این مسیر ایمنی بیشتری داشته باشد.
گفتنی است عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۷ شروع شده است که پس از ۱۰ سال همزمان با دهه فجر و در سال جاری  از میدان الغدیر تا سه راهی طبس به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..