مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

عدالت آموزشی مهمترین اولویت آموزش و پرورش یزد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ضرورت تبدیل شدن مدرسه به نهادی اجتماعی گفت: عدالت آموزشی مهمترین اولویت اجرایی آموزش و پرورش در استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی دانافر» در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با بیان این که یکی از اهداف سند تحول بنیادین، عدالت آموزشی است،‌ اظهار کرد: عدالت آموزشی یکی از مهمترین و اولویت‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش در استان یزد است.

 
وی با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط و شادابی بین دانش‌آموزان، افزود:‌ نباید اجازه دهیم کتاب‌های کمک آموزشی، فضاهای نامطلوب آموزشی و مشق شب، نشاط و شادابی را از فرزندان ما بگیرد .
 
مدیرکل آموزش و پرورش یزد تبدیل مدرسه از یک فضای آموزشی به یک نهاد اجتماعی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت دانست و گفت:‌ تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند فرهنگی و پرورشی نقش مهمی در ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس استان ایفا می‌کند.
 
دانافر توسعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت را استراتژی مهم آموزش و پرورش در حوزه مباحث پرورشی عنوان کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ نماز و قرآن دانش‌آموزان را در برابر توطئه‌های فرهنگی بیمه می‌کند.
 
«محمدمهدی‌ خانی‌زاده‌بهابادی» فرماندار بهاباد، خاطرنشان کرد: ایجاد رشته‌های جدید برای هنرستان‌ها با توجه معادن و شرکت‌های صنعتی موجود در این شهرستان ضروری است.
 
وی در پایان تأکید کرد: ساخت خوابگاه برای دانش‌آموزان پسر و ساختمان موزه علوم طبیعی شهرستان بهاباد با سرعت بیشتری انجام شود. 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..