مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد:

آماده سازی ۸طرح سرمایه گذاری خارجی برای دریافت مجوز در یزد

این طرح‌ها در حوزه‌های عمران شهری، بهداشت و درمان، تولید ابزارآلات صنعتی، ساخت مرکز تجاری و مرکز نمایشگاهی اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزنماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ضرورت نگاه ویژه به طرح های سرمایه گذاری گفت: پرونده ۸طرح سرمایه گذاری خارجی استان تکمیل و برای صدور مجوز فعالیت به وزارت اقتصاد ارسال شد.

علی نمازی افزود: این طرح ها در حوزه های عمران شهری، بهداشت و درمان، تولید ابزارآلات صنعتی، ساخت مرکز تجاری و مرکز نمایشگاهی هستند.  
وی اظهار داشت: تیم کارشناسی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برای تسریع در روند صدور مجوز طرح های مورد نظر و پیگیریهای  آن به تهران اعزام شدند.
نمازی گفت: همچنین در دیدار با مقامات مسئول در وزارت اقتصاد، مشکلات اجرایی موجود در فرایند صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی پروژه های یاد شده و مسایل مرتبط با این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این پروژه در اولین جلسه پیش روی هیئت سرمایه گذاری خارجی مطرح و اقدامات لازم انجام شود.
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد ابراز امیدواری کرد: با صدور مجوزهای لازم، فعالیت های سرمایه گذاری در استان شتاب بیشتری بگیرد و به رشد اقتصادی در سایر بخش ها هم کمک کند.
سال گذشته در مجموع ۴۲۲میلیون دلار سرمایه گذاری در استان جلب شد که این میزان ۲۵درصد بالاتر از هدف تعیین شده بود.
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد گفت: در ارزیابی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی استان یزد رتبه سوم را در  شاخص های پیمایشی امنیت سرمایه گذاری به خود اختصاص داد و جزء استان های برتر کشور در این زمینه شناخته شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..