سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد:

برگزاری جلسه هم اندیشی باشگاه امدادگران هلال احمر شهرستان یزد

جلسه هم اندیشی باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان یزد با حضور رییس شعبه و اعضا باشگاه امدادگران هلال احمر شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در این جلسه اظهار داشت : اگر امروز هلال احمر درمیان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت می باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد  با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی برای فعالیت های آمادگی و امدادی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی برنامه های آتی حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجود می باشد و تمامی اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای نیل به اهداف مجموعه تلاش کنند.

حسینی افزود : ارکان هر باشگاه متشکل از اعضای شورا، کمیته اجرایی و دبیر باشگاه است که بر اساس شرح وظایفی که برای آنان در نظر گرفته شده است، فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به نوآوری و خلاقیت به کار بسته شده در این باشگاه، هدف و رسالت نجاتگران باشگاه و امداد و نجات هلال احمر را مقدس خواند و ابراز داشت: با تمام توان به این باشگاه کمک خواهم کرد تا در راستای نجات خلق و اهداف بشردوستانه هلال احمر قدم بردارد.

وی نجاتگران را افراد بااخلاق و باتجربه خواند که همیشه سعی در کمک‌رسانی به دیگران دارند، به طوری که با خدمت بی‌منت در بحران‌ها و حوادث در کنار برخورداری از روحیه ایثار و فداکاری، به مدد انسان‌های حادثه‌دیده می‌پردازند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه از امدادگران طرح تابستانه تقدیر و تشکر بعمل آمد و جلسه مذکور با طرح پرسش نجاتگران حاضر و ارائه پاسخ از سوی مسئولان پایان یافت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..