مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مطرح کرد:

کسب رتبه برتر استان یزد در برگزاری دوره آموزشی شهرداری ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: با توجه به ارزیابی های ‌انجام شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد موفق به کسب رتبه برتر کشوری در برگزاری دوره آموزشی شهرداری ها و شوراهای اسلامی شده است.

به گزارش یزدی نیوز نشست مسئولان آموزش دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور به میزبانی استان یزد با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

«محمود شاکری شمسی» در این نشست با بیان اینکه از جمعیت یک میلیون و ١٠٠ هزار نفری استان یزد ٨٥ درصد آنها در شهرهای استان سکونت دارند،‌ بیان کرد: استان یزد دارای ٢١ شهر می باشد و از شوراهای پنج، هفت و یازده نفره تشکیل شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به اینکه موضوع آموزش یکی از موضوعات مهمی است که به صورت جدی در دستورکار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد قرار دارد، افزود: آموزش های ویژه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر باید به ‌طور مستمر و مدون شده اجرایی شود تا تغییرات در رویکردها و نگرش های مدیران شهری ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اگر مجموعه ای می خواهد در شرایط فعلی موفق باشد باید آموزشهای دوره ای و مستمر را در رابطه با مسائل مختلف حوزه کاری خود فرا گیرد.
شاکری شمسی با انتقاد از آموزش هایی که جنبه صوری دارد، ‌گفت: ارتقای سطح بهره وری، ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مردم از مهم ترین شاخص هایی است که می تواند نتیجه آموزش موفق و سازنده باشد.
وی خواستار برنامه ریزی دوره های آموزشی متناسب با رشته شغلی شهرداری ها شد و تصریح کرد: کارشناسان آموزش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تدوین دوره های آموزشی را با مشارکت شهرداری ها و بر مبنای رشته شغلی ها انجام می دهند که این روند تأثیرات مثبتی را بر افراد شرکت کننده در این دوره ها داشته است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان سخنان خود تهیه شناسنامه آموزشی، برگزاری آزمون ها به صورت مجازی و بازدیدهای دوره ای از استان ها و شهرهای مختلف را از مهم ترین برنامه های این دفتر برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مسیر برگزاری دوره های آموزشی هموارتر شود.
 
 
منبع:استاندازی یزد

بخش نظردهی بسته شده است..