جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار می کند :

برگزاری اردوی استانی بقا در شرایط سخت

معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری اردوی استانی بقا در شرایط سخت با حضور اعضا تیم بهداشت و درمان به مدت سه روز در بخش خضر آباد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محمد علی غنی زاده زارچی معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی اظهار داشت : این اردو جهت حفظ و بالا بردن آمادگی تخصصی و جسمانی تیم های عملیاتی بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر از چهارم لغایت ششم دیماه  بمناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار خواهد شد .

وی افزود: تیم های شرکت کننده در این اردو شامل ۳۵ نفر اعم از  پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت روان و کارشناس تغذیه در زمینه های آشنایی با سامانه بهداشت و درمان اضطراری، آشنایی با بقای عمومی و بسته بقا، اسکان اضطراری، تثبیت و انتقال مصدوم، روانشناسی بقا، جهت یابی و کار با نقشه آموزش خواهند دید .

 معاون بهداشت،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بعد از این اردو اعضا باید بتوانند آموزش‌هایی را که دیده‌اند برای ارتقاء توانایی و کسب مهارت‌های لازم به منظور غلبه بر شرایط غیر متعارف و تطبیق خود با آن بکار گیرند و از آن در حوادث استفاده کنند.

                   

بخش نظردهی بسته شده است..