مدیرکل ارشاد یزد خبر داد؛

پخش اولین مستند «یاران یزدی» در فجر۹۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به عمده برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین مستند همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو با عنوان«یاران یزدی» همزمان با دهه فجر 97 تهیه و پخش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان‌زاده» در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تمام برنامه‌های تدوین شده کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چند برنامه‌ چهل‌گانه تدوین شده است.

 
وی برگزاری ۴۰ جشن کتاب، تجلیل از ۴۰ هنرمند و نویسنده و تهیه مستند «یاران یزدی» را از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در مستند یاران یزدی که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو هستند روایتی به لهجه یزدی تهیه شده است .
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد رونمایی فایل‌های صوتی و تصویری آرشیو انقلاب اسلامی برای اولین بار را از دیگر برنامه‌های این اداه کل در دهه فجر عنوان کرد و گفت:‌ برگزاری نمایشگاه‌ عکس‌ عکاسان یزدی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.
 
این مسئول تهیه برش استانی برنامه‌ها و رویدادهای کشوری فجر را یکی از اقدامات شاخص دهه فجر امسال دانست و خاطرنشان کرد:‌ نمایشگاه کتاب امسال به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سطح کشور، در یزد با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برگزار می‌شود. 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..