دومین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان یزد تشکیل شد

دومین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل،معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان در ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان میبد تشکیل شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در ابتدای جلسه دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :حل مشکلات جمعیت نیازمند عزم  جدی کلیه همکاران بوده تا با تلاش و همت مضاعف شاهد  ارتقاء عملکرد جمعیت  و بهبود خدمات ارائه شده به اعضا ، داوطلبان و امدادگران  باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مورد اهمیت مستند سازی در کلیه برنامه ها گفت : زمینه و هدف کارکنان یک سازمان به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان به شمار می‌آیند که در طول خدمت خود در سازمان کوله‌باری از تجارب، مهارت‌ها و دانش فنی را کسب می‌کنند. اگر این مهارت‌ها و دانش فنی مستند نشود، با قطع همکاری این افراد از سازمان، این دانش فنی از بین می‌رود. بنابراین، به منظور حفظ این دانش ارزشمند، پرهیز از دوباره‌کاری، اجتناب از تکرار اشتباهات گذشته و انتقال تجارب به کارکنان تازه‌وارد، مستندسازی یک ضرورت به‌شمار می‌آید. بر این اساس مطالعه حاضر به بررسی نقش مستندسازی در مدیریت دانش سازمانی به عنوان ابزاری ضروری برای اشتراک‌گذاری تجارب می‌پردازد.

حرازی زاده همدلی و شادابی در مجموعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد : در صورتی مجموعه ای  ارتقا خواهد داشت که همه مجموعه باهم باشند و باهم ارتقا پیدا کنند  و همچنین بحث شفاف سازی که بسیار مهم است و میتواند آینده بسیار خوبی برای مجموعه داشته باشد .

وی گفت :شورای اداری اتاق ایمن و امین است که برای حل مشکلات سیستم و محل نقدهای دلسوزانه و رسیدگی و حل و فصل مشکلات همکاران، همکاری و تعامل بهتر معاونت ها و روسای شعب است.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه کلیه همکاران ، عملکرد و مشکلات و مسائل مربوط به حوزه کاری خود را مطرح نمودند و راهکارها مختلفی برای بهبود هرچه بهتر مسائل مربوط به جمعیت و همکاران ارائه کردند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..