مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

افتتاح ۴۰ پروژه ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح و بهره برداری ۴۰ پروژه ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری همه برنامه هایی که قالب ورزشی دارد، در ایام دهه فجر امسال بر عهده خود ورزشکاران گذاشته شده است.

 
وی با اشاره به اینکه شعار کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «۴۰ سال ورزش، ۴۰ سال افتخار» است، عنوان کرد: در طول ایام دهه فجر از ۴۰ افتخارآفرین ورزشی استان یزد تجلیل خواهیم کرد.
 
شریعتی با بیان اینکه این ورزشکاران از میان پیشکسوتان، مدال آوران و استعدادهای برتر ورزشی استان یزد انتخاب می شوند، بیان کرد: یزد امسال در المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی رتبه ششم را از آن خود کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از افتتاح و بهره برداری ۴۰ پروژه ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته و ۲۰ پروژه دیگر نیز تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
 
وی همچنین از برگزاری جشنواره های هنری، جشن ازدواج، همایش های توانمندسازی جوانان در زمینه های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: اوج این برنامه ها در ایام الله دهه فجر خواهد بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..