معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

حسن ‌جشن های انقلاب مردمی بودن آن است

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه حسن جشن‌های انقلاب اسلامی به مشارکت مردم و مردمی بودن آن است، تاکید کرد: هیچ اعتبار دولتی برای برگزاری جشن های انقلاب در استان یزد تعریف نشده است.

به گزارش یزدی نیوز نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی ‌زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و اعضای این ستاد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست، گفت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نباید با نگاه دولتی باشد بلکه باید ظرفیت های موجود در دستگاهها در این رابطه شناسایی و استفاده شود.
"علی زینی وند" با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: مدیران ‌و مسئولان استان به این مهم توجه داشته باشند که بیان دستاوردها تکراری نباشد بلکه همراه با ابتکارات و جذابیت برای مردم باشد و لازم است شاخص ترین آنها تدوین گردد و در قالب کتاب در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: ‌لازم است در ایام الله دهه فجر در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب کارهای کوچکی که به اعتبارات زیادی نیاز ندارد در مناطق کمتر برخوردار استان از جمله روستاها انجام شود زیرا در بسیاری از موارد انجام یک کار کوچک و به ظاهر ساده از نظر ما، می تواند مشکلات یک روستا یا منطقه را رفع کند و اعتماد مردم را به دنبال داشته باشد.
زینی وند در پایان سخنان خود تدوین برنامه های خدماتی با عنوان " انقلاب خدمتگزاری به مردم " را یکی از ضرورت های برنامه های اجرایی در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود لازم است برنامه ها با مشارکت مردم و مدیریت هزینه ها انجام شود.
گفتنی است در ادامه این نشست مسئولان و روسای کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های کارگروه‌های تحت مسئولیت خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های ایام الله دهه فجر پرداختند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..