معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد:

ناوگان حمل و نقل شهری یزد ۱۱ ساله است

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد گفت: میانگین عمر این ناوگان اکنون ۱۱ سال است.

به گزارش یزدی نیوز محمود دهقان در جلسه علنی شورای شهر یزد که مناسبت هفته حمل و نقل با محوریت حمل و نقل شهری در یزد و با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی یزد تا چندی پیش ۱۳ ساله بود که با نوسازی بخشی از این ناوگان و ورود اتوبوس‌های جدید به بخش حمل و نقل مسافر، این ناوگان جوان‌تر شد.

 
وی عنوان کرد: در حال حاضر عمر ناوگان حمل و نقل شهر یزد نسبت به سایر استان‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد اما در تلاش برای نوسازی بخش دیگری از این ناوگان به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم شهر جهانی یزد هستیم.
 
دهقان با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی در شهر یزد سال‌ها در حاشیه قرار گرفته بود، افزود: خوشبختانه مدتی است که این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با توجه به اینکه امروز نیز جلسه ای در شورا به این امر اختصاص یافته، به نظر می‌رسد عزمی در بازنگری در زمینه کیفیت حمل و نقل عمومی وجود دارد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد شکوفایی حمل و نقل شهری و کسب رضایت بیشتر مردم یزد در این زمینه باشیم.
 
معاون امور زیربنایی شهرداری یزد با بیان اینکه خرید تعداد دیگری اتوبوس نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به رغم وجود مشکلات مالی در سال جاری، همه تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت.
 
وی در مورد طرح BRT که از چند سال پیش در شهرداری یزد مطرح شد نیز اظهار داشت: طراحی‌های این خطوط در سه مسیر انجام شده و تحویل کمیسیون مربوطه شده و امیدواریم روند اجرای آن با همراهی اعضای شورای شهر سریع‌تر پیش برود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..