مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

خانوارهای دارای درآمد کمتر از ۳۰ میلیون ریال بسته حمایتی می‌گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، خانوارهایی که دارای درآمد کمتر از ۳۰ میلیون ریال هستند، بسته حمایتی می‌گیرند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین ریاحی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است به منظور حمایت از گروه‌های کم درآمد جامعه اقدام به پرداخت بسته‌های حمایتی کند.

 
وی با بیان اینکه این طرح در یزد نیز به مرحله اجرا درآمده است، افزود: بسته های حمایتی برای گروه‌های زیر پوشش در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی ارائه می شود.
 
ریاحی خاطرنشان کرد: خانوارهای زیر پوشش و پشت نوبتی کمیته امداد و بهزیستی، خانوارهای زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانوارهای با درآمد کمتر از ۳۰ میلیون ریال در گروه‌های کارگران ساختمانی، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان، رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه‌ها، عشایر و روستائیان، بازنشستگان، دریافت کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه‌های مشمول می توانند از این بسته استفاده کنند.
 
وی عنوان کرد: این گروه‌ها باید توسط دستگاه‌های حمایتی مربوطه شناسایی و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شوند، آنگاه مشمول طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه خواهند شد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: سایر خانوارهای کم درآمد با درآمد ماهانه کمتر از ۳۰ میلیون ریال که درخواست آنها پس از بررسی توسط کمیته امداد و بهزیستی پذیرفته می‌شود، مشمول دریافت سبد حمایت غذایی می شوند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..