سرپرست استانداری یزد:

سرمایه اجتماعی منشأ خدمات بسیاری در آموزش و پرورش استان بوده است

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه سرمایه اجتماعی منشأ خدمات بسیاری در آموزش و پرورش استان بوده است، خواستار بکارگیری این ظرفیت در دیگر بخش های استان شد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تجلیل از ‌کارکنان و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی(‌ع) با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"‌عباس حیدری" ‌سرپرست فرمانداری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان استان و آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد در این مراسم به موضوع سرمایه اجتماعی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به خوبی از این ظرفیت بهره گرفته و می‌گیرد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: مناسب ‌و شایسته است که این سرمایه اجتماعی را بیش از وضعیت فعلی در سایر بخش‌ها و حوزه‌های استان نیز به کار گیریم.
وی افزود: موفقیت های آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف از جمله تحصیلی که ۲۵ سال صدرنشینی کنکور دانش آموزان را به همراه داشته و همچنین در خدمات رفاهی و معیشتی فرهنگیان استان، مدیون همین حرکت‌هایی است که از درون آموزش و پرورش شکل گرفته است.
طالبی خاطرنشان کرد: حرکت هایی از جمله ‌ایجاد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان یا جذب خیرین در ساخت پروژه های مختلف نشان دهنده سرمایه اجتماعی بالایی است که در آموزش و پرورش وجود دارد و این هنر مسئولان استان است که بتوانند از این توان و ظرفیت مدیران در بخش های مختلف استان نیز استفاده کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان، اساتید و معلمان مرکز آموزشی حضرت امام حسن مجتبی(‌ع) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..