آغاز هم گرایی کانون مساجد با بسیج استان یزد

همکاری و هم‌افزایی واز بین رفتن موازی کاری و همچنین جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی و مالی از جمله اهداف این نوع همکاری اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوز مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد با اشاره به ضرورت همگرایی و هم‌افزایی در فعالیت‌های فرهنگی هنری استان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با ۳۴ هزار عضو آمادگی هم افزایی وهمگرایی در فعالیت های اجتماعی با ارگانها وسازمان های مختلف در استان یزد را دارد 

حجت الاسلام مصطفی گرجی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان یزد گفت : مأموریت این کانون‌ها در حوزه کودک و نوجوان،خانواده و همچنین جذب قشر خاکستری است .
وی با اشاره به این‌ که در حال حاضر ۳۴ هزار نفر در کانون‌های مساجد استان یزد عضو هستند، افزود:‌ کانون‌های فرهنگی مساجد باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه‌های بلوغ فرهنگی را در سطح جامعه به ظهور برسانند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با تاکید بر این که امروزه باید فعالیت‌های فرهنگی جریان سازی شوند گفت: این کار در سایه پژوهش‌های علمی و دینی و همچنین بر اساس شناخت محیط و زمان امکان پذیر است .
گرجی با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی که پیوست مسجد محوری دارند باید با یکدیگر همگرایی و هم‌افزایی داشته باشند گفت : اگر این نهادهای فرهنگی به خوبی با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشند دیگر شاهد موازی کاری و همچنین هدر رفت منابع انسانی و مالی در استان نخواهیم بود .
وی با اشاره به آمادگی کانون مساجد یزد در جهت هم‌افزایی و همگرایی با بسیج استان گفت : بسیج اجتماعی پر شور و شعور مومنانه است که در هیچ مرحله‌ای دست از کار نمی‌کشند تا این که به اهداف مورد نظر نظام اسلامی دست یابند و ما در استان آمادگی خود را در جهت همکاری با این نهاد در جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اعلام می‌کنیم .
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..