فعالیت ۳۴ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با اشاره به ضرورت همگرایی و هم‌افزایی در فعالیت‌های فرهنگی هنری استان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ۳۴ هزار عضو دارند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «مصطفی گرجی» با اشاره به فعالیت ۸۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اظهار کرد: مأموریت این کانون‌ها در حوزه کودک و نوجوان، خانواده و همچنین جذب قشر خاکستری است .

 
وی با بیان این‌ که در حال حاضر ۳۴ هزار نفر در کانون‌های مساجد استان یزد عضو هستند، افزود:‌ کانون‌های فرهنگی مساجد باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه‌های بلوغ فرهنگی را در سطح جامعه به ظهور و بروز برسانند.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با تاکید بر این که امروزه باید فعالیت‌های فرهنگی جریان سازی شوند گفت: این کار در سایه پژوهش‌های علمی و دینی و همچنین بر اساس شناخت محیط و زمان امکان پذیر است .
 
گرجی با بیان این که نهادهای فرهنگی که پیوست مسجد محوری دارند باید با یکدیگر همگرایی و هم‌افزایی داشته باشند اظهار کرد: اگر این نهادهای فرهنگی به خوبی با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشند دیگر شاهد موازی کاری و همچنین هدر رفت منابع انسانی و مالی در استان نخواهیم بود .
 
وی در پایان با اشاره به آمادگی کانون مساجد یزد در جهت هم‌افزایی و همگرایی با بسیج استان خاطرنشان کرد: بسیج اجتماعی پر شور و شعور مومنانه است که در هیچ مرحله‌ای دست از کار نمی‌کشند تا این که به اهداف مورد نظر نظام اسلامی دست یابند و ما در استان آمادگی خود را در جهت همکاری با این نهاد در جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اعلام می‌کنیم .
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..