امام جمعه ابرکوه مطرح کرد:

قیام فرانسه نشانگر افول غرب/سعی دشمن برای توقف فعالیت موشکی ایران

امام جمعه ابرکوه گفت: قیام جلیقه زردها در فرانسه نشانگر آن است که قدرت غرب و آمریکا رو به افول است و آنها باید به جای دخالت در امور سایر کشورها، فکری برای خود کنند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به نقشه‌های آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران و مسلط شدن بر خاورمیانه اظهار داشت: آمریکا سه هدف مهم فشار اقتصادی، فشار روانی و تحریم‌های عملی را برنامه ریزی کرده و برای اجرای آن متمرکز شده است.

 
وی افزود: یکی از موارد مهمی که آمریکایی‌ها با قوت بیشتری پیگیر آن هستند، یافتن نقاط قوت ملت ایران و دور کردن مردم و نخبگان از این نقاط قوت است و در عوض در تلاش هستند که نقاط ضعف را پررنگ‌تر کنند.
 
حسینی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که ما در عرصه علمی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته ایم و نمونه آن نیز دستیابی به انرژی هسته ای است و توان موشکی است به همین دلیل تلاش می کند تا ما را به هر روش ممکن، از این موفقیت‌ها دور نگاه دارد و دقیقا همین موفقیت‌ها را بهانه ای برای به نمایش گذاشتن چهره‌ای خشن از ملت ایران قرار می دهد.
 
امام ‌جمعه ابرکوه عنوان کرد: این موفقیت‌ها حاصل سال‌ها تلاش جوانان غیور و توانمند میهن اسلامی است بنابراین نباید لحظه ای از آنها غافل شویم زیرا این نقاط دقیقا نقاط قوت ملت ایران است و دشمن در صدد سلب آن است.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه آمریکا تاکنون در اغلب اهداف خود در مورد ایران ناکام بوده بنابراین برای موجه نشان دادن ادعاهای خود به دنبال شریک می‌گردد، بیان کرد: هم پیمانان آمریکا از جمله انگلیس و فرانسه برای خوش رقصی در مقابل آمریکا، اعلام کرده اند که آزمایش موشکی ایران خطرناک است و این موضوع را در شورای امنیت مطرح کرده اند اما به خاطر اختلاف‌نظر با دیگر اعضای شورای امنیت نتوانستند قطعنامه‌ای علیه کشورمان به تصویب برسانند.
 
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اغلب این کشورها خود در نابسامانی اقتصادی به سر می‌برند، افزود: می‌بینیم که مردم فرانسه علیه سیاست‌های دولت این کشور قیام کرده اند و این قیام‌ها نشان می دهد که ستاره بخت آمریکا و غرب رو به افول است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..