۷۰ درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سطح کشور عملیاتی شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بیش از ۷۰ درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ‌در سطح کشور عملیاتی شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود پاکدل  در دیدار آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با مسئولان بنیاد شهید استان با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی این حوزه با توجه به وضعیت موجود کشور، جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست اظهار داشت: سعی کردیم که با مجموعه‌هایی که خدماتی به ایثارگران ارائه می‌کنند ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشیم.

 
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروزه همه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی را زیرپوشش بنیاد شهید قرار دادیم افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به توجه ویژه به شهدا و بالاخص شهدای مدافع حرم غیر ایرانی تاکیدات فراوانی داشتند و ما نیز با توجه به منویات رهبری اقدام به حمایت از این شهدا کردیم.
 
وی مجموع افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور را ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: این جمعیت یک جامعه هدف و ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود که باید از آنها به خوبی بهره برد.
 
پاکدل در ادامه یکی از فعالیت‌های دشمن را ایجاد نارضایتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید به خوبی از آن محافظت کرد.
 
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروزه بیش از ۷۰ درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در سطح کشور عملیاتی کردیم گفت: ما حتی برای برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صورت دقیق برنامه ریزی کردیم.
 
وی با بیان اینکه سالانه با حدود ۴۰۰ هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار داریم اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سطح کشور برنامه‌های بسیار خوبی انجام گرفته که یکی از آن دیدار با خانواده‌های این عزیزان است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..