معاون تعاون بنیاد شهید کشور:

معتمدین معین بازوان اجرایی توانمند بنیاد هستند

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جمع معتمدین معین استان یزد گفت: معتمدین معین بازوان اجرایی توانمند بنیاد هستند.

به گزارش یزدی نیوز«محمود پاکدل» در نشست هم‌اندیشی شبکه اقشار معتمدین معین استان یزد با اشاره به توانمندی بالای جامعه ایثارگری، گفت: معتمدین معین بازوان اجرایی توانمند بنیاد هستند که در تمام برنامه‌ها یار و همراه بنیاد و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش می‌کنند.

 
وی تصریح کرد: امروز تمام دشمنان هم‌دست شده‌اند تا نظامی را که بر پایه ارزش‌ها و اعتقادات ناب اسلامی بنیان‌گذاری شده است، نابود کنند ولی این انقلاب همواره در طول ۴۰ سال گذشته تحت تحریم و حمله نظامی بوده و با عنایت حضرت حق با اقتدار ایستاده است.
 
پاکدل افزود: هدف دشمن سوءاستفاده از مشکلات ایثارگران است و ما باید هوشیار باشیم که مشکلات داخلی در صفوف متحد ایثارگران رخنه‌ای ایجاد نکند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند ملت مسلمان ایران با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت در برابر تمام توطئه‌های آنان ایستاده است و هیچ هراسی از این تهدیدات ندارند.
 
معاون تعاون بنیاد شهید اظهار کرد: قدرت نظامی و موشکی ما که دشمن از آن هراس دارد، صرفاً کاربردی دفاعی دارد.
 
پاکدل اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ نجات‌بخش است که از تمام قدرت‌های نظامی و غیرنظامی قوی‌تر است و ما هرچه داریم از شهداست و ادامه راه آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث کهن‌سالی والدین شهدا و جانبازان، افزود: ایجاد حق پرستاری برای والدین شهدا و فرزندان معلول و محجور ایثارگران حاصل رصد میدانی توسط معتمدین معین است که با حضور در جمع ایثارگران و شناسایی معضلات آنان طرح لازم را تهیه و به مرکز ارسال کردند.
 
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان با قدردانی از حمایت‌های بی‌نظیر معتمدین معین، گفت: برای حل معضلات ایثارگران در بخش‌های مختلف باید ضمن اولویت‌بندی، نیازسنجی انجام شود تا قوانین و مصوبات درصد بیشتری از جامعه ایثارگری را شامل شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..