طرح ۴۰ قاضی ۴۰ مسجد در یزد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به اجرای طرح ۴۰ قاضی ۴۰ مسجد گفت: مسئول فرهنگی باید یک نیروی جهادی آتش به اختیار و همیشه در صحنه باشد و برای این مردم و نظام زحمت بکشد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عرشیان در جمع مسئولان فرهنگی حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان یزد، اظهار داشت: باید برای تحقق اهداف عالیه نظام، در صحنه کار و تلاش حاضر بود و با تمام توان کار کرد.

 
این مقام قضایی بر استفاده از هسته‌های جهادی و اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: هسته‌های جهادی یعنی فرصت استفاده از یک نیروی کارآمد فرهنگی که داوطلبانه و ایثار گرانه در میدان کار فرهنگی حاضر شده و انجام وظیفه می‌کنند.
 
وی با اشاره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح ۴۰ قاضی ۴۰ مسجد یک طرح فرهنگی است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد افزود: در این طرح قضات مجرب و فرهیخته دادگستری استان در بین آحاد مردم در مساجد حاضر شده و علاوه بر تبیین اهداف نتعالی نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضاء به پرسش‌های مردمی پاسخ می‌دهند.
 
وی افزود: در این طرح ۴۰ خاطره ماندگار و خاص قضات مجرب دادگستری در سنوات خدمت تدوین و منتشر شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
 
در این نشست مسئولان فرهنگی دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه و حوزه‌های قضایی استان علاوه بر بیان دیدگاه‌های خود، گزارشی از فعالیت‌های مربوطه را تشریح کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..