فروش فوق‌العاده آجیل شب یلدا در فروشگاه‌های منتخب یزد از ۲۵ آذر

رییس اتحادیه خواربار و آجیل و خشکبار یزد از طرح فروش فوق‌العاده آجیل شب یلدا در شهر یزد خبر داد و گفت: 10 فروشگاه شهر یزد براساس این طرح اقدام به عرضه آجیل شب یلدا با پنج درصد زیر قیمت بازار خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدحسین عقیلی»  با اشاره به معرفی فروشندگان طرح فروش فوق‌العاده آجیل شب یلدا در یزد، اظهار کرد: ۱۰ فروشگاه منتخب اتحادیه خواربار، آجیل و خشکبار یزد از ۲۵ آذرماه به مدت شش روز، اقلام خود را تنها با افزایش ۱۰ درصدی سود نسبت به فاکتور خرید و پنج درصد زیر قیمت بازار با رعایت انصاف به مردم عرضه می‌کنند . 

 
وی با تاکید بر انجام خرید شهروندان تنها از فروشگاه‌های مجاز و صاحب پروانه، گفت: هر نوع گرانی، احتکار و کم‌فروشی از سوی بازرسان اصناف و اتحادیه به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌شود و مردم نیز می‌توانند تخلفات این صنف را از طریق شماره‌ تلفن‌های ۱۲۴، ۱۳۵، ۳۶۲۲۹۸۸۴ و ۰۹۱۳۳۵۷۵۶۹۴ یا شماره نمابر ۳۶۲۷۶۱۹۰ گزارش دهند.
 
این مسئول در رابطه با اسامی فروشگاه‌های مشمول طرح فروش فوق‌العاده شب یلدا نیز تصریح کرد: خشکبار «اهورا» در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای نرسیده به میدان دانش‌آموز، خشکبار «میرجلیلی» خیابان انقلاب روبروی کوچه کسنویه، خشکبار «ابوالفضل» واقع در بلوار شهید پاکنژاد نبش کوچه هزار درخت و خشکبار «رنگین کمان» واقع در بلوار دهه فجر جنب پل هوایی شامل این طرح تخفیف هستند . 
 
وی در ادامه فروشگاه‌های آجیل و خشکبار «خوش‌اندام» واقع در ۵۲ متری امامشهر جنب فنی و حرفه‌ای خواهران، آجیل «ده‌بالا» در بلوار ۲۲ بهمن کوچه مسجد اعظم روبروی مرکز سلامت، خشکبار «راضی» واقع در خیابان مسجد جامع روبروی رستوران بام، آجیل «نداف»  نرسیده به فلکه سوم آزادشهر کوچه رز و خشکبار «بلوط» فلکه اول آزادشهر خیابان امام حسن مجتبی(ع) را از دیگر فروشگاه‌های منتخب این طرح معرفی کرد.
 
عقیلی در پایان نیز خاطرنشان کرد: قیمت آجیل به دلیل نوسانات اقتصادی کشور در حال حاضر برای فروش به مناسبت شب یلدا مشخص نیست و از ۲۵ آذرماه این نرخ اعلام خواهد شد . 
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..