معاون سازمان پدافند غیرعامل‌ کشور در یزد:

راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ ترین ظرفیت برای مصون سازی کشور است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و ستاد اربعین حسینی استان یزد، گفت: هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشور و بزرگ ترین ظرفیت برای تحقق این مهم، راهپیمایی اربعین حسینی است.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تجلیل از روسای کارگروه‌ها، دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی و موکب داران استان با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سردار غلامعلی حیدری" معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، "امیر مرادی" مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی استان، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم با بیان اینکه دشمن برای مقابله با حرکت بزرگ اربعین حسینی، داعش را به راه انداخت، بیان کرد: نهضت حضرت امام حسین (ع) جمهوری اسلامی ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.
"سردار غلامعلی حید‌ری" با ‌اشاره به اینکه کنگره اربعین کار بزرگ و شایسته‌ای است، ‌ادامه داد: این کنگره هر ساله باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود و دشمنان اسلام و انقلاب حتی به آن اشاره ای هم نکردند.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است، گفت: هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشو‌ر است و بزرگ ترین ظرفیت برای تحقق این مهم، راهپیمایی اربعین حسینی است که یک مانور بسیار خوب در این راستا محسوب می‌شود.
‌وی خاطرنشان کرد: مانور در جهت آمادگی نیروهاست و به دشمن اعلام می شود که اگر قصد و غرضی دارید ما با این آمادگی کامل در مقابل شما خواهیم ایستاد.
سردار حیدری با اشاره به اینکه حرکت حماسی اربعین حسینی تاب‌آوری ما را ارتقا می‌دهد، ‌افزود: دشمنان از این حرکت عظیم معنوی برداشت مادی دارند و نمی‌دانند که زائران حسینی با چه عشقی قدم در راه پیاده روی اربعین می‌گذارند.
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: موکب داران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی آنچنان با عشق فعالیت می‌کنند که دشمن حتی تصوری هم از چنین همدلی و همراهی ندارد و نخواهد داشت.
سردار حیدری ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و ستاد اربعین حسینی استان، ‌گفت: زنده نگه داشتن یاد حضرت امام حسین (ع) موجب شده است که ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کند و حفظ شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست‌اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..