عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی:

نتوانستیم آن طور که باید عدالت اجتماعی را در کشور پیاده کنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این‌که قضاوت کردن سریع و بدون بررسی مهمترین چالش کشور است گفت: رفع ضعف‌های جدی در حوزه عدالت اجتماعی باید در اولویت اول مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«عزت الله ضرغامی» در جریان سفر خود به استان با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه یزد ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: ۱۶ آذر روز اقتدار دانشجویان خط امام و مبارزه با آمریکا است.

 
وی با بیان این‌که ایران در تمام میدان‌های مبارزه با آمریکا پیروز بوده است، افزود: از ابتدا تاکنون هرجا که ایران و آمریکا در صحنه های مختلف نبرد نظیر جنگ عراق، فلسطین، سوریه، یمن  و بحرین رودروی یکدیگر قرار گرفتند ایران اسلامی پیروز و آمریکا شکست خورده است.
 
عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اعتقاد شخصی خود در راستای تقسیم کردن افراد اعم از سیاستمداران و هنرمندان، گفت: من اعتقاد دارم سیاستمداران با هر نگاه و تفکر سیاسی به دو دسته مرد و نامرد و هنرمندان به دو دسته با شخصیت و بی‌شخصیت تقسیم می‌شوند.
 
ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متأسفانه ما امروز در حوزه عدالت اجتماعی ضعف‌های جدی داریم، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران حال و گذشته نتوانستند آن طور که باید و شاید شعارهای عدالت محور انقلاب را اجرایی کنند.
 
وی با بیان این‌که ما در کشور قانون و تکالیف قابل قبولی داریم ادامه داد: عدم وجود راهبرد مناسب برای اجرای قانون یکی از مهمترین معضلات توسعه کشور در حوزه‌های مختلف است.
 
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور عقب ماندگی را از دیگر چالش‌های جدی کشور دانست و بیان کرد: وابستگی به آمریکا و متحدانش منجر به عقب ماندگی می‌شود.
 
رییس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی حاکم شدن برخی نگاه‌ها و تفکرات امنیتی به مسائل معیشتی و روزمره مردم را یکی دیگر مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: قضاوت کردن سریع مهمترین عامل عقب ماندگی و عدم پیشرفت رو به جلو در هرجامعه است.
 
ضرغامی در پاسخ به سئوالات دانشجویان تأکید کرد: هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ندارد.
 
وی در پایان با بیان این‌که مدیران انقلابی در صورت نیاز وارد صحنه می شوند و در غیر اینصورت روی نیمکت ذخیره انقلاب می نشینند، خاطرنشان کرد: نیروی انقلاب حاضر نیست به هر قیمتی پست و مقام بگیرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..