سرپرست استاندا‌ری یزد:

زمینه های رشد استعدادهای نابینایان و کم بینایان استان فراهم شود

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه ظرفیت های بسیار عالی در بین نابینایان و کم بینایان استان نهفته است، ‌خواستار فراهم شدن زمینه های رشد استعدادهای این قشر از جامعه شد.

به گزارش یزدی نیوز مراسم جشن ویژه نابینایان و کم بینایان استان به مناسبت روز جهانی معلولان و با حضور "‌محمدعلی طالبی" ‌سرپرست استانداری یزد، "‌عباس حیدری"‌سرپرست فرمانداری یزد و جمعی از مسئولان و مدیران استان در پردیس شهیدان پاکنژاد یزد برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت های بسیار عالی در بین نابینایان و کم بینایان استان نهفته است، ‌خواستار فراهم شدن زمینه های رشد استعدادهای این قشر از جامعه شد و اظهار امیدواری کرد: مسئولان استان بتوانند با توجه ویژه به نابینایان و کم بینایان استان، ‌گره ای از کار این عزیزان باز کنند.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: ‌جلسه خوبی در محل جامعه نابینایان و کم بینایان استان با هدف انجام اقدامات زیربنایی مناسب برای رفع مشکلات این قشر از جامعه داشتیم و امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه های استان و شهرداری یزد بتوانیم اقدامات خوبی را در این رابطه سامان دهیم.
وی افزود: ‌جای بسیار خوشحالی است که جامعه نابینایان و کم بینایان استان از یک تشکیلات حقوقی قوی و کاملا مسلط روی مسائل و موضوعات مختلف و مرتبط با نیازهای این افراد برخوردار است که خواست ها، مطالبات ‌و پیشنهادات عزیزان را به خوبی نمایندگی می کنند و این به مدیران استان کمک می کند که راهکارها را مورد پیگیری قرار دهند.
‌طالبی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در برگزاری این مراسم جشن، اظهار ‌امیدواری کرد: ‌با کمک شهرداری و شورای شهر در کنار دولت روز به روز شاهد موفقیت ها و درخشش های جامعه کم بینایان و نابینایان استان باشیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..