سفر با دوچرخه با شعار حس آب ، خاک و هوای پاک

یک خانواده ورزشکار، با دوچرخه 13 استان کشور را طی کردند و اکنون به میبد رسیدند

به گزارش یزدی نیوزخانواده آقای منصوریان سفربا دوچرخه را با هدف به چالش کشیدن زندگی ماشینی و با شعار حس آب و خاک و هوای پاک برای نسل های آینده از فروردین ماه امسال از مشهد با تنها فرزند خود ارسلان شروع کرده و هم اکنون به شهرستان میبد رسیدند.

خانواده منصوریان سیزده استان کشور را با دوچرخه پشت سرگذاشتند و با طی مسافت ۴هزار کیلومترحالا به استان یزد و شهرستان میبد قدم گذاشته اند. 
خانم شیما هاشم نیا همسر احسان منصوریان می گوید:می خواهیم ثابت کنیم که حتی با یک فرزندشیرخواره هم می توان زندگی را ساده گرفت با دوچرخه سفرکرد ودنیا را دید و اززیبایی ها لذت برد.
احسان منصوریان وخانواده اش که ازطریق ارتباط با علاقه مندان سفربادوچرخه و مسئولین مناطق مختلف و گذاشتن ورک شاپ به دنبال ترویج فرهنگ دوچرخه سواری هستند؛شهرهای نیشابور ،سبزوار ،اسفراین ،بجنورد، گرگان،ساری، رشت ،اردبیل، آذربایجان شرقی، تبریز، ارومیه، مهاباد،سقز،بوکان،سنندج،همدان،مرکزی،اراک و اصفهان را از فررودین تا امروز با دوچرخه پشت سرگذاشتند. 
خانم هاشم نیا گفت:چیزی که از این سفر درک کردیم ؛مهربانی و مهمانوازی مردم کشورمان و مشاهده زیبایی ها و چهارفصل ایران عزیز است .
احسان منصوریان گفت:دراین سفر با تعامل با مدیریت های شهری به دنبال ایجاد زیرساخت های دوچرخه سواری هستند و به علاقه مندان و دوستان خود پیام می گذارندتا مسیرهای ایمن را درسفرهای خود انتخاب کنند.
این سفر همچنان به دیگر استانی های کشورمان ادامه دارد تا پیام بازگشت به زندگی سالم و فرهنگ دوچرخه سواری ازطریق این خانواده جوان پابه رکاب احسان منصوریان درسراسرایران انتشار پیدا کند.  
این خانواده سفر خود را در فروردین امسال و از شهر مشهد شروع کرده و اکنون به شهر یزد رسیده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..