مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

۴۲۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در یزد جذب شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از جذب ۴۲۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان یزد طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی نمازی در نشست بررسی عملکرد مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد با تشریح خدمات ارائه شده توسط این مرکز از زمان راه اندازی تاکنون، اظهار داشت: این مرکز توانسته در جذب سرمایه گذاری در سطح استان، جهشی بزرگ ایجاد کند.

 
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد خاطرنشان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در راستای جذب و تسهیل امر سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار  فعالیت دارد و خوشبختانه توانسته بر اساس شاخص‌های موجود، این فعالیت را به نحو خوبی به پیش برود.
 
وی تاکید کرد: البته به طور قطع با برنامه ریزی منسجم‌تر، تمرکز فعالیت‌های حوزه جذب سرمایه گذاری استان در این مرکز و حمایت و همراهی بیشتر دستگاه‌های مرتبط در امر سرمایه گذاری، می توان به نتایج بهتری نیز دست یافت.
 
نمازی با اشاره به اینکه استان یزد از  استان های برتر کشور در زمینه اعتبارسنجی سرمایه گذاری خارجی است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ در مجموع ۴۲۲ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان جذب شد که این میزان ۲۵ درصد بالاتر از هدف تعیین شده بود.
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد یادآور شد: اغلب سرمایه گذاری های خارجی یزد در حوزه تولید انرژی خورشیدی و انرژی های نو و سرمایه گذاری های صنعتی است.
 
به گزارش مهر، در این نشست گزارش عملکرد و برنامه‌های مرکز سرمایه‌گذاری استان یزد ارائه شد و مورد تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..