فرهنگ بسیجی در تمام جهان لرزه در اندام استکبار می‌اندازد

امام جمعه هرات با بیان اینکه استکبار از نام بسیج هم می‌ترسد گفت: فرهنگ بسیجی در تمام جهان لرزه در اندام استکبار می‌اندازد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفری در دیدار ائمه جمعه و جماعات و بسیجیان شهرستان خاتم با آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: ایام میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و تفاوت تاریخی آن در تقویم مسلمانان می‌توانست فرصتی برای دشمن برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی باشد اما این موضوع با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته وحدت نام‌گذاری شد و به فرصتی برای تقویت اتحاد مسلمانان بدل شد.

 
وی با اشاره به اینکه آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته با شکست‌های متعددی در سراسر جهان روبرو بوده گفت: به ویژه در طول این ۴۰ سال آمریکایی‌ها در برابر انقلاب اسلامی ایران نتوانستند به هیچ پیروزی دست پیدا کنند.
 
امام جمعه هرات به تقاران هفته وحدت و هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیج هم نقش بسیار مهی در تقویت اتحاد مسلمانان به ویژه در نقاط مختلف ایران اسلامی ایفا کرده و می‌کند.
 
جعفری خاطرنشان کرد: بسیج به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده که آثار و برکات آن امروز در تمام دنیا فراگیر شده و هرگوشه از جهان را که نگاه می‌کنیم آثاری از حضور بسیج را می‌بینیم.
 
وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی محض از ولایت مطلقه فقیه بالاترین افتخار بسیجیان است خاطرنشان کرد: بسیج با حرکت به هنگام و به موقع، بازوی پرتوانی برای رهبر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.
 
امام جمعه هرات تصریح کرد: امروز وقتی دشمنان نام بسیج و بسیجیان را می‌شنوند می‌ترسد و لرزه بر اندامش می‌افتد و به همین دلیل از هر فکری که در سرش داشت منصرف می‌شود که بخواهد دست از پا خطا کند و تجاوزی علیه ملت سراپا گوش به فرمان ما داشته باشد.
 
جعفری ‌با تاکید بر اینکه دشمن حتی از نام بسیج هم می‌ترسد گفت: بسیج مترادف شیعه است و اگر بخواهیم معنی مترادف با یک شیعه پیدا کنیم باید از بسیجی نام ببریم چرا که تمام شاخصه‌هایی که یک شیعه و پیرو امیرالمومنین باید داشته باشد، در وجود یک بسیجی هم باید وجود داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه بسیج و ائمه جمعه و جماعات شهرستان خاتم بر مسجد محور بودن تمام فعالیت‌ها تاکید دارند گفت: این رویکردی است که باید در تمام شهرستان خاتم وجود داشته باشد و برنامه‌های مختلف با محوریت مساجد برگزار و زمینه جذب حداکثری تمام مردم شهرستان به مساجد فراهم شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..