‌۱۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۶۴ کیلوگرم تریاک، ۳۶ کیلوگرم حشیش و ۱۷ کیلوگرم هروئین توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده‌ " اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پلیس استان یزد با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادمخدر را دارند.

 
وی ضمن اشاره به شناسایی و توقیف خودرو تریلی "دانگ فنگ" در محورهای مواصلاتی یزد افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی مقدار۶۴ کیلو تریاک، ۳۶کیلو حشیش و ۱۷ کیلو هروئین را که به طرز ماهرانه ای در بار خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.
 
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به استان "اصفهان" را داشتند که توسط ماموران دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
 
وی همچنین از از کشف ۶ کیلو و  175 گرم تریاک از یکدستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در این شهرستان خیر داد و گفت: ماموران پلیس شهرستان با راه‌اندازی ایست و بازرسی موقت و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشکوک شدند.
 
ستوده‌نیا افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار  6 کیلو ۱۷۵ گرم تریاک را کشف کردند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..