آل‌سعود مجری برنامه‌های وحشی‌گرایانه آمریکایی‌ها در یمن است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد با بیان این مطلب که عربستان عامل خود آمریکائی‌ها برای جنایت در منطقه است گفت: کشتار مردم مظلوم یمن با حملات نظامی و محاصره غذایی از برنامه‌های خود آمریکائی‌هاست.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام مجتبی داودی  با اشاره به ددمنشی‌های دولت سعودی در قبال مردم مظلوم یمن و محاصره بیش از ۱۸ میلیون یمنی اظهار داشت: جامعه جهانی می‌داند اقدامات عربستان در قبال یمن ناقض حقوق بشری است اما از آن جا که حقوق بشر بازیچه دست کشورهای استکباری شده تنها موضع‌گیری‌های آن‌ها در خصوص توهمات حقوق بشری در ایران است و در قبال جنایات یمن سکوت اختیار می‌کنند.

 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد افزود: عربستان عامل خود آمریکائی‌ها برای جنایت در منطقه است بنابراین کشتار مردم مظلوم یمن با حملات نظامی و محاصره غذایی از برنامه‌های خود آمریکائی‌هاست و طبیعی است که در این زمینه عربستان به عنوان مجری طرح‌های آن‌ها مورد حمایت قرار بگیرد و در برابر وحشی‌گری‌های دولت سعودی در یمن سکوت اختیار کنند.
 
 
داودی وظیفه جوامع اسلامی را اتحاد و محکومیت گسترده در مجامع بین‌المللی دانست و تصریح کرد: باید امت اسلام در این رابطه متحد شده و در سازمان ملل این وحشی‌گری‌ها محکوم شود تا بافشار جامعه جهانی عربستان و آمریکای خون خوار دست از محاصره غذایی یمن بردارند.
 
وی جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه اعم از غذایی و دارویی برای مردم یمن را وظیفه ملت پ‌های مسلمان برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران همواره مدافع و حامی ملت‌های مظلوم جهان بوده و این بار نیز حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کرده است و با کمک‌های خود وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مقاومت مردم یمن را ستود و عنوان کرد: علی‌رغم پول و امکاناتی که در اختیار عربستان و ایادی استکبار وجود دارد سلاح ایمان و قدرت اتکال به خدا در مردم یمن مانع از پیروزی‌های انان و دستیابی به اهداف پلیدشان شده و انشالله به فضل الهی پیروزی نهائی از آن مردم یمن است و یمن به قلب جهان اسلام باز می‌گردد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..