انجمن ترانه بسیج هنرمندان یزد راه اندازی می شود

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به راه اندازی انجمن ترانه بسیج هنرمندان یزد گفت: بیست و هشتمین همایش فصلی اوج هنر در یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزعالیه مهرابی به برگزاری بیست و هشتمین همایش فصلی اوج هنر در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از همایش فصلی اوج هنر به مناسبت هفته بسیج و اعیاد میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور هنرمندان استان، مسئولان و علاقمندان به شعر در یزد برگزار می شود.

 
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد به محوریت این دوره از همایش فصلی اوج هنر اشاره و خاطرنشان کرد: بیست و هشتمین دوره همایش فصلی اوج هنر با محوریت ترانه، تصنیف و سرود برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از این دوره همایش اوج هنر صورت گرفته است گفت: با توجه به اینکه مدت بسیار کوتاهی است که فراخوان این دوره همایش اوج هنر منتشر شده، بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
 
مهرابی اضافه کرد: انجمن شعر بسیج هنرمندان طی سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیاری انجام داده که نتایج این تلاش‌ها، حضور گسترده شاعران و هنرمندان سطح استان در برنامه‌های مختلف بوده است.
 
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه هدف از اقداماتی که طی این سال‌ها انجام گرفته تشکیل بانک اطلاعاتی از شاعران ترانه سرا و تولید شعر فاخر جهت گروه‌های سرود و اثار موسیقایی است تصریح کرد: در نظر داریم در آینده نزدیک انجمن ترانه بسیج هنرمندان استان یزد را راه اندازی کنیم و در پی آن نیز جلسات نقد ترانه به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.
 
وی به زمان برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش فصلی اوج هنر یزد اشاره کرد و گفت: این همایش روز سه شنبه ۶ آذر رأس ساعت ۱۷:۳۰ در محل کانون بسیج واقع در خیابان مهدی برگزار می شود.
 
مهرابی در پایان گفت: در برگزاری همایش‌های فصلی اوج هنر انجمن فیلم، انجمن عکس، خوشنویسی، تجسمی و گرافیک، انجمن سرود و آواها و نماها تلاش‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..