گردهمایی «منادیان تقریب» در یزد برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت گردهمایی «منادیان تقریب» با حضور مبلغان استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزبه مناسبت هفته وحدت گردهمایی «منادیان تقریب» با حضور مبلغین و مبلغات برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)، امام صادق(ع) و گرامی داشت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت بهترین فرصت جهت شناخت ریشه‌های اختلاف بین مسلمین و تقویت اتحاد بین آن‌ها است.
کارگر بر لزوم هوشیاری مسلمانان جهان تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید با پرهیز از تعصبات بی‌جا و با تمسک به قرآن و سیره نبی مکرم اسلام‌(ص) به دنبال تحقق امت واحده باشند.
 
حجت‌الاسلام عبدالکریم بی‌آزار شیرازی هم در این مراسم با بیان اینکه عامل شکست مسلمانان در طول تاریخ چیزی جز تفرقه نبوده است گفت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند که «هیچ ملتی اختلاف نکرد جز آن که هلاک شد».
 
وی افزود: مهم‌ترین عاملی که باعث شده تا نبی مکرم اسلام(ص) به عنوان بزرگترین مرد دنیا مورد توجه قرار گیرد ایجاد وحدت بین مسلمانان و ارائه معجزه‌ای به نام قرآن است.
 
بی‌آزار شیرازی با گلایه از مهجور ماندن قرآن در جامعه گفت: شاید قرائت قرآن و یا علم به قرآن در جامعه رشد داشته باشد اما عمل به آیات و دستورات آن فراموش شده و مشکلات امروز جامعه گواهی بر این ادعا است.
 
وی با بیان اینکه همه پیامبران و ائمه اطهار(ع) به دنبال نهادینه شدن توحید بودند افزود: توحیدی که تنها خداوند متعال را مالک و صاحب همه جهانیان می‌داند.
 
وی با بیان اینکه ثمره باور به توحید تشکیل امت واحده اسلامی است گفت: دشمنان با عامل تفرقه قراردادن توحید توانسته است بین مسلمانان اختلاف بیندازد و بر آن‌ها حکومت کند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان جهت ضربه زدن به اسلام اظهار داشت: دشمنان تمامی نقشه‌های و برنامه‌های خودر را بر روی ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان متمرکز کرده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..